A magyar munkavállalók kicsivel több, mint a fele teljesen, illetve többnyire elkötelezettnek érzi magát a munkáltatója felé – közölte legújabb kutatási eredményét a Kelly Service. A korosztályok tekintetében persze megoszlanak az eredmények. Míg az u.n. „baby boom” generáció (48-65 év között) 31 százaléka teljes mértékben elkötelezett, addig az X generációnak (30-47 év között) csak a 24 százaléka, míg az Y generáció (18-29) esetében ez az arány 23 százalék.
„Azok a munkaadók, akik nyíltan beszélnek alkalmazottaikkal a cég nehéz gazdasági helyzetéről és mindent megtesznek annak érdekében, hogy gondoskodjanak róluk, jelentős bizalmi tőkét tudtak teremteni a dolgozók körében” – magyarázta az eredményeket a Kelly Services ügyvezető igazgatója.
Az elköteleződés mértékét leginkább a magasabb javadalmazás növelné, valamint, ha az alkalmazottak változatosabb, nagyobb kihívással járó feladatokat kapnának.
A munkahely váltására leginkább az alacsony fizetés és egyéb juttatások késztetnék a válaszadókat, majd a rossz munkahelyi légkör, és az előrelépési lehetőségek hiánya.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése