2009. december 6., vasárnap

Fizetésfelmérés

Álláskeresés, pályaválasztás vagy -módosítás során a legnagyobb kérdések közé tartozik: Mennyit lehet ott keresni? Mit fizet a piac? Mennyit ér a tudásom?
Gyakran teszik fel nekem is ezt a kérdést, és őszintén bevallom, nem tudok minden esetben válaszolni. Tanácsadás során a konkrét fizetésekre nem kérdezek rá, engem az érdekel, hogy az ügyfelem elégedett-e a jelenlegivel, van-e tartaléka, és tudja-e konkrétan, mennyit is szeretne az új munkahelyen.
Adatokat én is az internetről szerzek be, amelyek valljuk be, nem a legfrissebbek, és csupán átlagos tájékozódási pontoknak számítanak.

Ezen szeretnék változtatni azért, hogy folyamatosan friss adatokkal tudjak szolgálni ügyfeleimnek és a Hírlevelem és blogjaim olvasóinak.
Ehhez viszont a Ti együttműködésetekre van szükségem.

Írd meg nekem – természetesen név nélkül – mennyit keresel!

- Az adataidat a Google űrlapkitöltőjén gyűjtöm, ahol a küldőt nem lehet beazonosítani.
- Az alkalmazottak nettó fizetésére vagyok kíváncsi, hiszen a munkavállalót az érdekli.
- Fontosak az egyéb juttatások, azt is add meg.
- A nemek és az életkor szerint is vannak különbségek.
- Az iskolai végzettség is meghatározza a béreket.
- Ha nyelvtudás is kell hozzá, azt is jelöld.
- Érdekes lehet az is, ha álláskeresés során jutsz információkhoz, azt is elküldheted.

Bízom benne, hogy rengeteg adatot kapok, amelyeket rendszeresen értékelek és ezen a blogon közzéteszem.
Nos, hát mennyit keresel? Klikk az űrlapra

Nincsenek megjegyzések: